”Näyttää hyvältä, kestää vielä paremmin!” – Kaupallinen yhteistyö Revohka.fi


Tuote saatu kaupallisessa yhteistyössä Revohka.fi

Kiina krääsää Temusta, niin halpaa ettei viitsi palauttaa ja taistella rahojaan takaisin? Tätäkö me oikeasti haluamme? 

Kuluttajana meidän valinnoillamme on merkitystä, yksi tällainen vastuullinen toimija lähestyi minua kaupallisen yhteistyön merkeissä ja niin tämä yhteistyö sai alkunsa. Kyseinen brändi on syntynyt vastuullisen ja kestävien tuotteiden ympärille ja kantaa nimeä Revohka

Lähdin tähän kaupalliseen yhteistyöhön hyväntekeväisyys teemalla, lue tästä lisää tekstin lopusta.

”Jos haluat näyttää hyvältä missä tahansa, älä tyydy sukkahousuihin! Meidän varusteet kestää, vaikka pyörisit rähmällään kadulla.”

Yllä oleva teksti mäjähtää silmille, kun saavut Revohka.fi verkkosivuille. Pyöristelen kadulla ja luonnossa ja varusteiden pitää kestää. En ole monien kenkäparien tai reppujen ystävä vaan valitsen käyttövarusteet niin, että ne sopivat lähes mihin tilanteeseen tahansa. 

Ennen mahdollisen yhteistyön aloittamista, halusin tietää Revohkasta, ettei tule jälkikäteen yllätyksiä  eteen. Minuun yhteyttä ottanut yrityksen perustaja Heidi Suutari kertoo seuraavaa yrityksen syntytarinasta ja vastasi samalla esittämiini kysymyksiini.

Revohka syntyi vuonna 2023 sivutyöksi itselleni, päätyöseni teen markkinoinnin konsultointia. En kuitenkaan halunnut tarjota ihmisille mitä tahansa kestämätöntä kiina kamaa, joten etsin ja löysin kumppaneita, jotka valmistavat tuotteet mahdollisimman lähellä ja laadukkaasti. Kaikki mitä meillä myynnissä on valittu niin, että ne ovat tosi kestäviä ja hyvin valmistettuja." - Heidi

Miksi sivutyöksi Revohka? 

"Kiinnostaa erityisesti tämän tuoteryhmän valinta, koska on sen verran kilpailtu genre
Mä löysin hyvän yhteistyökumppanin jonka arvot vastasi mun omia, eli laatua euroopasta, ja ajattelin että syön omaa koiranruokaani, eli teen ihan niitä samoja juttuja itselle mitä omille asiakkaillekkin. Tässä samalla pystyn näyttämään että järkevällä markkinoilla ja oikeilla teoilla myös kilpaillut tuoteryhmät voi toimia pienelläkin yrityksellä."


Miten valikoima on syntynyt ja miksi olet päätynyt näihin tuotteisiin

"Ulkoilu ja luonnossa liikkuminen on itsellä harrastus joka on erittäin tärkeä. Me mennään koiran kanssa ulkona niin kaupungissa kuin metsässä, säällä kuin säällä. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän alan arvostaa varusteita jotka kestää ja joilla on mukava viipottaa menemään. Se että varusteet on oikeasti toimivia ja vielä kivan näköisiä on hyvä bonari. 

Mulla on itsellä omassa päivittäisessä käytössä nämä nahkasaappaat, ja pystyn lähtemään näillä kylille niin pääpitäjällä Helsingissä kuin myös vähän mutaisemmille reissulle maalla. 

Lisäksi jos reissailen pelkillä käsimatkatavaroilla, saan tähän reppuun mahdutettua läppärin ja tarvittavat vaatteet. "


Haluatko kertoa jotain sivustosi ulkopuolisille lukijoille, sana on vapaa.


"Yleensä parhaat ideat syntyvät silloin kun on aikaa ajatella, luonnossa tai muuten vain ulkoilulla.  Se, että joudun joka päivä käymään ulkona koiran kanssa säällä kuin säällä, muistuttaa siitä kuinka paljon laadukkailla, kestävästi tehdyillä varusteilla on merkitystä. Haluan että myös muutkin voivat käyttää laadukkaita, kohtuuhintaisia varusteita, joita Revohka.fi on myynnissä. 
 
Jokainen tuote on valikoitu tukemaan erilaisia seikkailuja, isoja ja pieniä, ja muistuttamaan siitä, että laatu ja vastuullisuus ovat arvokkaita valintoja, joilla on merkitystä jokaisella askeleella."

10 % myyntikomissio Hope ry:lle

Ostaessasi Revohka.fi verkkokaupasta tuotteita, käytä alennuskoodia JUHA10 niin saat 10 % alennuksen. Jokaisesta koodilla tehdystä tilauksesta 10 % tilauksen hinnasta lahjoitetaan Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry ja myös Revohkan omistaja Heidi lahjoittaa saman summan yhteiseen pottiin.

Testiin otin nahkaiset Winter hyppymaiharit Winter. Testit ovat alkaneet ja sopivasti ensilumi satoi maahan ympäri Suomen. 

” Winterit ovat vähän kuin talven vastalääke – ne pitävät kylmän siellä, missä sen kuuluukin olla.”


Lähetä kommentti

0 Kommentit