Kalamaraton tulokset 2001-20xx - Synttärilahja kilpakumppaneille

Kuinka monta vaskikalaa on noussut vuosien saatossa Helsingistä? 


Kolmaskymmenes Kalamaraton lähestyy itselleni ja olen viimeisimmät vuodet tehnyt tilastointia lajien määristä, lajien pyynnin vaikeudesta ja monesta muusta itselleni tärkeistä asioista kaikista kilpalukaupungeista. Saalistilastojen lisäksi olen tallentanut lähes kaikkien kilpailuiden kaikki tulokset ja lajilistat joukkue kohtaisesti.

Kerätyn datan lisäksi näistä neljästä eri kaupungista olen saanut elämääni ystäviä ja kalakavereita. 

Juhlavuoden kunniaksi olen päättänyt julkaista osan keräämästäni datasta siitä syystä, että moni näistä lajimääristä vuosittain minulta kysyy. Tiedot on kerätty vanhoista kisaesitteistä, seurantajärjestelmästä ja omista muistiinpanoista. 

Datassa voi olla +- virheitä suuntaan tai toiseen, joten jos huomaat virheitä ilmoitathan siitä minulle kommenttikentän kautta!

Toivottavasti näistä on iloa tulevaan juhlakilpailuun osallistuville ja vuosiksi tästä eteenpäin kaikille kilpailusta kiinnostuneille. Kiinnostuitko, lue tästä kaikki blogipostaukseni aiheesta: https://taimenmies.blogspot.com/search/label/kalamaraton

Onnea 20-vuotias Helsingin Kalamaraton!

 
 

 
 
Kalamaraton on Suomalaisen kalastusmatkailun edistämisseuran järjestämä lajikalastuskilpailu Helsingissä ja Kotkassa. 

© Juha Salonen, tilastoja saa kopioida ja hyödyntää vapaasti.


Lähetä kommentti

0 Kommentit